Dobrze. Miła i szybką obsługa. Jedyne co zasługuje na zmianę to wnętrze. Korzystam z subwaya w kilku miastach w Polsce i zawsze wygląd przywodzi na myśl obskurny lokal. Wystarczyłoby nieco podnieść jakość mebli lub dodać kilka dodatków i wnętrze przestaloby kojarzyć się z poczekalnią na dworcu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Mc'Donald w Bydgoszczy naprzeciwko Multikina - obsługa skandaliczna! Kilka razy zdarzyło się, że zamawiając coś na wynos...w domu okazywało się , że brakuje części produktów. Obsługa jest niedokładna i niekompetentna. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. W miarę szybko czas oczekiwania, jednak zdecydowanie odstrasza zbyt nachalne podejście do klientów. Panowie po kilka razy pytają "jaki sos?", a to zbyteczne. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. To stacja, z której jestem najbardziej zadowolona. Szybką i sprawną obsługa, dość przyjemna atmosfera. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Niewielki asortyment, długi czas oczekiwania, niezbyt czysta stacja. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Pracownicy mają w miarę pozytywne nastawienie do klienta. Zwiekszyłabym asortyment związany z przekąskami, np.nowe kanapki, rogaliki ect. Ludzie kupują je w drodze do pracy. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Strasznie długo czas oczekiwania. Pracownicy zdają się traktować klientów nie jak osoby płacąc za benzynę czy produkty a jak natrętów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Pracownicy większości stacji, z którymi miałam styczność zdają się pracować "za karę". Zero uśmiechu czy empatii, o udzieleniu informacji gdzie znajdę dany produkt nie wspomnę. Myślę, że to bardzo zraża klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Z marką Unisono spotkałam się po raz pierwszy jeszcze jako studentka, w jednej z bydgoskich galerii handlowych. Przyznam, iż moje doświadczenia z obsługą nie były pozytywne. Po przeprowadzce do Łodzi natrafiłam na butik owej marki w Galerii Łódzkiej. Postanowiłam tam zajrzeć, choć nie ukrywam, raczej z negatywnym nastawieniem. Jakież było moje zaskoczenie! Ubrania na wieszakach były wyprasowane, wisiały zgodnie z kluczem - bluzki, spódnice, apaszki w zależności od tego, z której kolekcji pochodziły. Obsługa przesympatyczna - Panie były miłe acz nienarzucające się (w przeciwieństwie do koleżanek z bydgoskiego salonu, które byłyby w stanie sprzedać śnieg Eskimosom). Nie starały się wmawiać, że ubranie, które z założenia powinno być sukienką, może być równie dobrze tuniką do leginsów. Jestem osobą dość wysoką, stąd często spotykam zbyt krótkie sukienki. Co istotne, Pani zaproponowała mi założenie karty stałego klienta, z czego postanowiłam skorzystać. Dlaczego jest to warte odnotowania? Ponieważ w bydgoskim salonie twierdzono, że Unisono nie posiada takich kart ani innych pakietów lojalnościowych. Różnica między obsługą klienta w Łodzi a Bydgoszczy jest kolosalna. Warto podkreślić także przyjazne nastawienie do klienta i subtelną, delikatną muzykę w butiku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.