Opinie użytkownika (2)

Lokalizacja sklepu w...
Lokalizacja sklepu w dobrym, wyeksponowanym i uczęszczanym miejscu. Otoczenie sklepu czyste, ekspozycja wystawy zachęcająca do wejścia do środka. Po wejściu do środka powitały mnie dwie uśmiechnięte, ubrane w odzież marki House pracownice (nie posiadały plakietek z imieniem). Wewnątrz sklepu daje zauważyć się dbałość o czystość podłogi oraz porządek na półkach i wieszakach - brak przykrych zapachów. W tle leci przyjemna i niezbyt głośna muzyka. Zauważyłem, że po każdym obejrzeniu przez innych klientów danej części garderoby, pracownica sklepu poprawiała ułożone rzeczy tak aby na półkach panował porządek. Po kilku minutach od wejścia do sklepu jedna z pracownic podeszła i z uśmiechem zapytała czy może w czymś pomóc oraz czy poszukuję konkretnej części garderoby. Na moją odpowiedź, że poszukuję ciemnych, jeansowych spodni poleciła mi trzy różne modele oraz zaproponowała przymierzenie tych które przypadły mi do gustu. Po przymierzeniu trzech kolejnych par spodni, pracownica pomogła mi w wyborze, doradzając które z nich najlepiej się układają, które należałoby ewentualnie skrócić, a które nie leżą zbyt dobrze. Widoczna była chęć pomocy w dokonaniu wyboru, pracownica nie była nachalna i nie wmawiała mi, że wyglądam dobrze w spodniach które leżały ewidentnie źle. Kilkakrotnie udawała się na zaplecze po inny rozmiar, gdy okazało się, że spodnie które przymierzyłem są zbyt szerokie lub zbyt długie. Przy tak miłej obsłudze warto było poświęcić czas na dobranie odpowiedniego rozmiaru oraz fasonu, a także na zakup poszukiwanej części ubioru. Po około 15 minutach zdecydowałem się na zakup spodni w których doborze pomogła mi pracownica odwiedzanego sklepu. Po zapłaceniu pracownica poinformowała mnie, że mam zachować paragon ponieważ na jego podstawie uznawane są ewentualne reklamacje, podziękowała za zakup oraz pożegnała się ze mną zapraszając ponownie. Uważam, że obsługa w odwiedzonym sklepie była na bardzo wysokim poziomie i z pewnością wrócę tam ponownie gdy będę poszukiwał danej części garderoby.

Obserwator_1

27.10.2009

House

Placówka

Głogów, Grodzka

Nie zgadzam się (35)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie w celu kupna nawigacji. Sprzedawca nie był w stanie wykazać mi różnic pomiędzy poszczególnymi modelami, nie potrafił pomóc mi w wyborze. Po moim zapytaniu czy daną nawigację można odblokować otrzymałem odpowiedź, że można ale sprzedawcy "nie chce" się tego zrobić. Nie otrzymałem informacji czy do konkretnego modelu producent oferuje dodatkowe mapy. Sam sklep jest czysty, brak przykrych zapachów - sprzedawcy są ubrani w firmowe ubiory oraz są mili i uśmiechnięci. Dużo miejsc parkingowych przed sklepem, całość (na zewnątrz i w środku) jest czysta i zamieciona.

Obserwator_1

25.08.2009

Media Expert

Placówka

Głogów, Piułsudskiego 3

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi