Powolna obsługa (prawie za każdym razem trzeba odstać swoje w kolejce), nie do końca potrafiąca udzielić informacji na temat asortymentu. Jeśli ktoś zapyta o konkretny gatunek piwa, prawdopodobnie uda się mu je kupić -sklep jest wyposażony nieco lepiej, niż typowy "monopolowy". Jednak jeśli zapytamy obsługę o propozycje, sugestie, co do najlepszego dla nas gatunku piwa, raczej nie można liczyć na doradztwo i pomoc.Dodatkowo, w powietrzu unosi się niezachęcający zapach ciepłego piwa.Nocne zakupy -"w okienku" wymagają nieco cierpliwości. Sugeruję umieszczenie kasy (do obsługi w nocy) bliżej "okienka". Znacznie skróci to czas obsługi, oraz, być może, sprawi, że obsługa będzie podchodziła do klientów szybciej i z większą ochotą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.