Personel zapytał o stanowisko tankowania, sfinalizował transakcje, otrzymałam paragon i potwierdzenie. Czas obsługi mniej niż 3 minuty, nie zostały zaproponowane dodatkowe usługi/produkty. Nie otrzymałam naklejek do programu lojalnościowego, musiałam sama o nie poprosić. Teren sklepu na stacji benzynowej czysty, lecz w łazience nie było papieru, stan ogólny czystości łazienki 3/5. Podjazd przed stacją benzynową zadbany, czysty.
Farmaceutka odpowiedziała na pytania odnośnie produktu, dotyczące dawkowania co do wieku pacjenta, zaproponowała alternatywny produkt w lepszej cenie. Kolejka w aptece ze względu na godzinę wieczorną była dość długa, czas oczekiwania 8 minut, oferta obszerna, wiele alternatywnych suplementów i leków. Półka z emolientami dla dzieci miała puste miejsca wymagające uzupełnienia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.