Opinie użytkownika (1)

Za dokonane zakupy...
Za dokonane zakupy zapłaciłam częściowo bonami sodexo, okazałam kartę rabatową Smart nr 5907751414191.Kasjerka spisała nr karty i oddała mi ją.Mam w zwyczaju sprawdzać paragon i stwierdziłam brak nalężnego mi rabatu 5%,udałam się do punktu obsługi klienta.Poproszono osobę z kierownictwa.Młody Pan w garniturze oświadczył, że karta jest ważna do 30 czerwca i rabat się nie należy.Wówczas zapytałam dlaczego kasjerka spisała nr karty i jeżeli rabat nie wszedł to dlaczego mi o tym nie powiedziała.Młody człowiek odpowiedział, że to nie należy do jej obowiązków.Odpowiedziałam, że jestem stałą klientką tego sklepu i posiadam również kartę rabatową sklepu Piotr i Paweł i gdyby kasjerka powiedziała ,że nie naliczyła rabatu z karty Smart to podałabym kartę Piotr i Paweł.Pan oświadczył, że żaden rabat mi się nie należy i powiedział lekko już zniecierpliwiony,że to moja wina i powinnam czytać to co napisano drobnym druczkiem na karcie.Odpowiedziałam, że liczyłam na uczciwe wyjaśnienie sprawy z jego strony i naliczenie mi nalężnego rabatu z karty sklepu Piotr i Paweł bo uważam ,że kasjerka powinna jednak powiedzieć ,że rabat nie został naliczony,bo przecież widziała co się dzieje po wpisaniu przez nią nr karty Smart.Powiedziałam również,że w innych sklepach Piotr i Paweł kasjerki pytają czy klient posiada kartę rabatową.Pan oświadczył, że nic się nie należy i zaczął się oddalać.Na odchodne powiedziałam, że czuję się potraktowana niesprawiedliwie i dziwię się ,że Pan z kierownictwa nie jest zainteresowany pozytywnym załatwieniem sprawy i najwyraźniej nie zależy mu na dobrym imieniu i wizerunku firmy w której jest zatrudniony.No cóż szkoda..., widocznie jeden nie zadowolony klient nie liczy się dla sieci Piotr i Paweł. NR mojego paragonu 85990 . Ńiesprawiedliwie potraktowana klientka.

Niesprawiedliwiepotraktowanaklientka

02.07.2011

Piotr i Paweł

Placówka

Poznań, Promienista 160

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi