Opinie użytkownika (1)

Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu do oddziału nie było zbyt miłe. Bardzo zadeptane i zabrudzone wykładziny. Pomieszczenia do obsługi klienta są nieco ciasne, przydało by się im wietrzenie, gdyż na skutek przewijania się dużej liczby osób panuje nieprzyjemny zapach i zaduch. Personel wygląda schludnie, posiada dużą wiedzę o oferowanych przez siebie produktach finansowych, szczegółowo odpowiada na pytania. Niestety, czas oczekiwania na obsługę i brak uprzejmości ze strony kilku doradców pozostawia wiele do życzenia. Doradcy co jakiś czas udaja się w kierunku zaplecza, długo nie wracają, co jeszcze bardziej wydłuża czas oczekiwania. Podsumowując- lepiej udać się do innnego oddziału.

Natalia_907

25.01.2013

Alior Bank

Placówka

Oświęcim, Rynek Główny 9

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi