Bardzo denerwuje mnie fakt,że strona internetowa banku nie działa tak jak powinna. Po zalogowaniu się na swoje konto trzeba kliknąć odśwież,aby ukazało się ile NAPRAWDĘ wynosi saldo twojego konta... Ponadto wszystkie transakcje nie dość,że są zapisywane z opóźnieniem to właśnie trzeba jeszcze odświeżać stronę. Trochę mało poważne jak na bank według mnie.
Niestety pracownicy allegro są bardzo słabo zorientowani i pomocni w sytuacjach kłopotliwych. Przykład z życia: kupiłam towar od allegrowicza,który nie wywiązywał się z wysyłki przedmiotów. Pracownicy allegro nałożyli na jego konto blokadę. Napisałam do nich,że nie mam kontaktu ze sprzedającym (konto z blokadą nie wyświetla żadnych danych),a oni kazali mi z nim porozmawiać... Przykre. A co ważniejsze odpowiedź dostałam po ponad 72godzinach,a nie 48.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.