Po wejściu do oddziału natychmiastowe zauważenie czekającego klienta z prośbą o zajęcie miejsca siedzącego w oczekiwaniu na wolne stanowisko. Doradca siedzący za niskim biurkiem wstaje, przedstawia się imieniem i nazwiskiem podając również stanowisko służbowe. Zaprasza do stolika wskazując miejsce siedzące. Zadaje pytania otwarte: "W czym mogę Pani pomóc?" dając możliwość swobodnej wypowiedzi, następnie precyzując oczekiwania Klienta przedstawia 2 rozwiązania do wyboru. Pracuje na ulotkach, rysuje wykresy, przedstawia korzyści wynikające z posiadania danych produktów, pozostawiając swobodę wyboru dla Klienta. Doradca nie używa zdrobnień, wyjaśnia celowość zadawanych pytań, tłumaczy dlaczego potrzebuje dokument tożsamości. Rozmowa na wysokim poziomie. Rozmawiając z doradcą nie słyszałam informacji i danych klientów przebywających ze mną w Oddziale. Zachowanie standardów ubioru oraz polityki czystego biurka. Oddział zadbany, czyste okna i podłoga, ulotki aktualne i położone na miejscu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.