Otrzymałam towar szybko i w dobrej cenie i tutaj chyba się kończą pozytywy.Towar niestety POSIADA WADY w postaci PLAM i PRZEBARWIEŃ na cholewie, z 2 stron. Sprzedawca tłumaczył się,że towar może być zakurzony, sugerując tym samym,iż nie ogląda dokładnie tego co wysyła do klienta.Ponieważ buty odpowiadają mi pod względem praktycznym, chciałam je zostawić i poprosiłam o rekompensatę pieniężną na zakup specjalistycznej pasty do zamszu i nubuku, bo tylko tak mogę ukryć plamy i przebarwienia,SKLEP STYLIZARA nie zdecydował się na rekompensatę twierdząc,że przecież zawsze mogę zwrócić towar, dając do zrozumienia tym samym,iż kompromisty i zadowolenie obustronne nie ma tutaj zastosowania.Czekałam 2 tygodnie,i nie otrzymałam propozycji porozumienia, towar zostawiam ale ponownych zakupów tutaj już nie zrobię, a ocenę całej sytuacji pozostawiam przyszłym klientom.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.