Opinie użytkownika (2)

Udaliśmy się po...
Udaliśmy się po sok i wodę mineralną jako bo było najbliżej i długo żałowaliśmy. Na półkach zaskoczyły nas pustki, ale podjęliśmy decyzję, że wybierzemy z tego co jest. Gdy dokonaliśmy wyboru nie mogliśmy ustalić ceny produktów bo żadna cenówka nie pasowała dodam że nie mam ochoty biegać z każdym produktem pod czytnik czy sprawdzać kody towaru z ceną na półce, ponieważ uważam że każdy towar powinien mieć jasno określoną swoją cenę. Kolejnym nie miłym zaskoczeniem były kolejki przy czynnych tylko 2 kasach!Pani w kasie sprawiała wrażenie osoby zagubionej i będącej tam "za karę".Przy nieczynnej kasie obok stały 2 pracownice ostro dyskutujące ze sobą ale nikt nie wpadł na pomysł, by otworzyć trzecią kasę - pomimo iż kolejki sięgały już połowy sklepu - sytuacja z kasami powtarza się notorycznie w tym sklepie.Wyszłam rozczarowana i zdegustowana.

Monika_548

30.11.2011

Tesco

Placówka

Bielsko-Biała, Grunwaldzka 24

Nie zgadzam się (1)
Mało energiczna i...
Mało energiczna i pozytywnie nastawiona na klienta Pani obsługująca. Podczas późniejszej rozmowy telefoniczniej również mało sympatyczna. Wiedza na temat oferowanego produktu średnia. Bezpłciowe podejście do klienta.

Monika_548

18.07.2009

mFinanse

Placówka

Bielsko-Biała, CH TESCO ul. Warszawska 180

Nie zgadzam się (15)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam, na wstępie chcemy podziękować Pani za zgłoszoną opinię na temat obsługi w placówce mBanku mieszczącej się w Centrum Handlowym TESCO przy ulicy Warszawskiej 180 w Bielsku-Białej oraz przeprosić za wynikłe niedogodności związane z obsługą w powyższym punkcie. Jest nam bardzo przykro, że poziom obsługi ze strony pracownika tej placówki nie sprostał Pani oczekiwaniom. Zapewniamy Panią, że dokładamy wszelkich starań, aby pracownicy posiadali wysoki poziom wiedzy w zakresie oferowanych produktów. Dbamy również o najwyższą jakość obsługi Klientów. Zapewniam Panią, że postaramy się z zaistniałej sytuacji wyciągnąć wnioski, aby podobne zdarzenie nie miało więcej miejsca. Jeszcze raz najmocniej Panią przepraszamy, mam nadzieję, że powyższa sytuacja nie zaważy na dalszej Pani współpracy z mBankiem. Pozdrawiam Zespół mBanku

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi