Witam moja obserwację poświęcam placówce PZU w Toruniu. jakiś czas temu poszłam poprostu opłacić składke na życie. Musze przyznac, że jakość usług oferowanych w tej placówce znacznie się poprawiła choć mam pare zastrzeżeń. Wchodząc i mówiąc "dzień dobry" nie uzyskałam odpowiedzi. Jestem osobą kulturalna wiec i tego oczekuje tym bardziej, że osoby ktore pracują w obsłudze klienta powinny szczycic sie własnie wysoką kulturą osobista. Stojać w niewielkiej kolejce obserwowałam zachowania pracowników tego lokalu. Podczas obsługi klienta Pani przy stanowisku konsultowała sie z koleżanka obok więc olbo świadczy to o braku kompetencji albo poprostu o pogawedkach w trakcie pracy. Obserwując sam lokal zwrociłam rownież uwage na stolik ktory był caly zakurzony. Jest to niesmaczne poniewaz przy tym stoliku można wypełniac dokumenty. Jako klient wolałabym robić to na stojąco niż siedzieć przy tym stoliku. W momencie obsługiwania mnie pracownica była raczej nieobecna i fakt faktem szybko załatwiłam swoja sprawę lecz zostałam potraktowana przedmiotowo. Odchodząc od okienka powiedziałam dziekuje i dowidzenia a usłyszłam tylko nastepny prosze. Także do Pzu ide w ostateczności wtedy kiedy musze. Jeżeli chodzi o jakieś informacje to polecam internet. W domu spokojnie i przede wszystkim nie jest sie potraktowanym przedmiotowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.