W tej aptece bardzo często jest kolejka, ale pracownicy sprawnie obsługują klientów. Oferta promocyjna apteki jest bardzo dobrze wyeksponowana i widoczna, a produktów w promocji jest bardzo dużo, dzięki czemu wiele kosmetyków czy produktów leczniczych można kupić taniej. W soboty na kosmetyki obowiązuje dodatkowa zniżka. Ceny leków są chyba najniższe w mieście, stąd takie kolejki w tej aptece i tłok. Pracownicy są mili i kompetentni. Mankamentem jest ciasnota i konieczność stania w kolejce (nie ma np. gdzie usiąść, co jest istotne dla osób starszych i schorowanych).
Jakość obsługi w hipermarkecie Real pozostawia dużo do życzenia. Robię tam zakupy bardzo często, ze względu na bliskość sklepu - i niemal za każdym razem przeżywam rozczarowanie. Kasjerki pracują pod dużą presją, a organizacja ich pracy sprawia, że są zmuszone wchodzić w niepotrzebne konflikty z klientami, np. dlatego, że nie mają pieniędzy do wydawania reszty. Gdy brakuje im w kasie banknotów 10-złotowych czy bilonu, muszą dzwonić i prosić, by przyniesiono im np. sto zł w bilonie. Po jakimś czasie znów im brakuje pieniędzy do wydawania i sytuacja powtarza się, przez co denerwują się kasjerki, które niczemu nie są tutaj winne, oraz klienci, którzy muszą dłużej czekać. Bardzo często zdarza się w Realu, że cena przy kasie jest inna, niż na stoisku. Wyjaśnianie tej sytuacji trwa bardzo długo, bo pracownik musi iść na stoisko i sprawdzić cenę. Często dochodzi do nieporozumień i konfliktów na tym tle, bo pracownik zaprzecza słowom klienta. Gdy okazuje się, że klient miał rację, pracownicy nawet nie powiedzą "przepraszam". Pracownicy w Punkcie Obsługi Klienta często mają do czynienia z takimi sytuacjami, pracują pod presją, często są poddenerwowani. Ktoś w Realu źle organizuje pracownikom pracę.
Kaufland ma najsprawniej działający personel. Kasjerki obsługują klientów bardzo sprawnie, nigdy nie trzeba czekać długo przy kasach. Gdy klient zapomni zważyć np. warzywa, może to zrobić przy kasach, nie musi rezygnować z zakupu lub wracać na stoisko warzywne. Gdy przy kasie jest kolejka i czeka się dłużej niż 5 minut, w Punkcie Obsługi Klienta bez problemu wypłacają 5 zł. Nigdy nie zdarzyło mi się też w Kauflandzie, żeby cena przy kasie była inna, niż na stoisku. Nigdy też nie było takiej sytuacji, by kasjerka nie miała wydać reszty lub musiała dzwonić, by ktoś przyniósł jej pieniądze do wydawania. Bardzo dobra, sprawna, miła i szybka obsługa, także na stoisku mięso-wędliny.
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Jeleniej Górze. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką. Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.