Do Tesco udałam się w celu zwrotu 4 sztuk 1 rodzaju towaru, gdyż zrezygnowałam z jego zakupu. Pani w Punkcie Obsługi Klienta bez problemu przyjęła mój zwrot, zwróciła pieniądze, bez zadawania dodatkowych pytań, co bardzo mnie cieszyło, bo nie chciałam się tłumaczyć dlaczego oddaję te produkty. Nastepnie udałam się do hipermarketu na małe zakupy, które w rezultacie przy kasie okazały się dużo większe niż zamierzałam - a to dzięki dużym, prawdziwym okazjom cenowym. Jeśli chodzi o kolejki do kas, to przed świętem (11 listopada) kolejki do kas nie były przeogromne ze względu na fakt, iż większość kas była otwarta.
Obsługa zarówno apteki jaki i drogerii w Superpharm zawsze chętnie i z dużym zaangazowaniem udziela mi pomocy. Niestety zdarza się, iż promocyjny produkt jest w bardzo ograniczonych ilościach lub też, że promocja dotyczy stałych klientów, a nie tych którzy maja kartę od paru dni (oczywiście o tym dowiedziałam się dopiero przy kasie od Pani kasjerki, bo nigdzie nie było o tym wspomniane!). Kolejki przy kasach sa zazwyczaj bardzo długie, bo większośc zalogi zajmuje sie przelepianiem cen na produktach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.