Opinie użytkownika (2)

Chcąc zdobyć informacje...
Chcąc zdobyć informacje jaki balkonik rehabilitacyjny jest najlepszy w moim przypadku weszłam do sklepu. Pani od obsługi klienta była bardzo pomocna. Zrobiła krótki wywiad co do upośledzenia by móc doradzić właściwy balkonik. Profesjonalnie argumentowała za i przeciw konkretnemu sprzętowi. Dodatkowo udzieliła informacji poza obszarem moich pytań a cenną dla osoby niezorientowanej w sprawie współfinansowania sprzętu przez NFZ łącznie z podaniem dokumentów jakie będą potrzebne. Efekt właśnie w tym sklepie zakupie potrzebny mi sprzęt.

Monika_1732

13.07.2011
Nie zgadzam się (1)
Szukając kompetentnej podpowiedzi...
Szukając kompetentnej podpowiedzi odnośnie zakupu balkoniku rehabilitacyjnego "zderzyłam się" za Panią od obsługi klienta, która była wyrażnie w złym nastroju. Udzielała odpowiedzi zbywających i zniechęcających do dalszych dyskusji. Efekt wyszłam ze sklepu po kilku minutach ze świadomością że ta pani do obsługi klienta się nie nadaje w sklepie z takim asortymentem gdzie wnikliwość, kompetencje i chęć udzielenia wyczerpujących podpowiedzi dla klienta jest bezcenna, który może polegać tylko na wiedzy sprzedawcy.

Monika_1732

13.07.2011

Sprzęt do rehabilitacji

Placówka

Wrocław, Plac Legionów

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi