Chcąc zdobyć informacje jaki balkonik rehabilitacyjny jest najlepszy w moim przypadku weszłam do sklepu. Pani od obsługi klienta była bardzo pomocna. Zrobiła krótki wywiad co do upośledzenia by móc doradzić właściwy balkonik. Profesjonalnie argumentowała za i przeciw konkretnemu sprzętowi. Dodatkowo udzieliła informacji poza obszarem moich pytań a cenną dla osoby niezorientowanej w sprawie współfinansowania sprzętu przez NFZ łącznie z podaniem dokumentów jakie będą potrzebne. Efekt właśnie w tym sklepie zakupie potrzebny mi sprzęt.
Szukając kompetentnej podpowiedzi odnośnie zakupu balkoniku rehabilitacyjnego "zderzyłam się" za Panią od obsługi klienta, która była wyrażnie w złym nastroju. Udzielała odpowiedzi zbywających i zniechęcających do dalszych dyskusji. Efekt wyszłam ze sklepu po kilku minutach ze świadomością że ta pani do obsługi klienta się nie nadaje w sklepie z takim asortymentem gdzie wnikliwość, kompetencje i chęć udzielenia wyczerpujących podpowiedzi dla klienta jest bezcenna, który może polegać tylko na wiedzy sprzedawcy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.