KARI to nowa sieć oferująca obuwie i dodatki. Wczoraj wybrałam się do niego pierwszy raz i przyznam szczerze, że obsługa klienta (a raczej jej brak) bardzo mnie rozczarowała. Mam nietypową stopę dlatego w sklepach obuwniczych potrzebuję fachowej pomocy. W Kari żadna ze sprzedawczyń nie podeszła ani do mnie, ani do innych klientów.. sprzedawczynie stały sobie przy ladzie i wesoło rozmawiały i śmiały się ze sobą. Produkty były rozrzucone po sklepie, ale nikt z personelu się tym nie przejmował. Metraż sklepu jest bardzo duży mimo tego sprzedawczynie były skupione w jednym miejscu - za kasą. Rozczarowanie
Sklep ten istnieje od stycznia tego roku. Do tej pory jestem bardzo zadowolona z obsługi w tej sieci. Sprzedawca zawsze uśmiechnięty i kulturalny, wita się z każdym klientem... bardzo swobodnie - nie sztucznie i nachalnie. Produkty są zawsze ułożone i świeże, ceny zawsze są podane w odpowiednim miejscu. Na sklepie jest porządek. Zakupy w takim miejscu to czysta przyjemność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.