Opinie użytkownika (1)

Po wejściu do...
Po wejściu do siedziby mBanku dostrzegłam przyjemny i schludny lokal, jednak ze znikomą liczbę miejsc do siedzenia. Obsługa przez około pięć minut nie zwracała na mnie uwagi. Pracownicy ociągali się chodząc w tę i z powrotem i rozmawiając między sobą. Kiedy wreszcie zakończyli pogawędkę, schludnie ubrana pani podeszła do mnie i jakby nigdy nic zapytała w czym może pomóc. Wówczas poprosiłam ją o założenie konta bankowego. Pani wydawała się być kompetentna. Dokładnie wypytała mnie o typ konta, jaki chciałabym mieć oraz wytłumaczyła czym niektóre konta różnią się od siebie. Kiedy zdecydowałam się na jedno, wyjaśniła mi zasady korzystania z niego. Pani była miła,a sam proces otwierania konta nie trwał więcej niż dziesięć minut. Wyszłam z banku zadowolona z usługi, choć z poczuciem zmarnowania kilku minut przez niezainteresowany mną personel.

Monika_1211

31.03.2010

mFinanse

Placówka

Łódź, ul. Piłsudskiego 6

Nie zgadzam się (23)
09.11.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chciałabym serdecznie podziękować za wyrażenie opinii dotyczącej obsługi świadczonej przez nasz bank. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że oferta spotkała się z Pani zainteresowaniem i zdecydowała się Pani na korzystanie z usług mBanku. Wysoka jakość obsługi Klientów jest dla nas priorytetem. Nieustannie pracujemy nas rozwojem kompetencyjnym naszych Doradców, dlatego bardzo mi miło, że docenia Pani wiedzę posiadaną przez naszych pracowników. Cieszę się również, ponieważ jeden z celów charakteryzujący mBank, czyli stosowanie wysoce wyselekcjonowanych standardów dotyczących wizerunku placówek, jak i Doradców spotkał się z Pani uznaniem. Jednocześnie jest mi bardzo przykro, że musiała Pani czekać na obsługę ze strony Doradców. Chciałabym gorąco przeprosić Panią za zaistniałą sytuację. Celem wyeliminowania tego typu zachowania, Pani uwaga została przekazana Doradcom. Mam szczerą nadzieję, że wyżej wymieniona sytuacja nie będzie miała negatywnego przełożenia na dalszą współpracę z naszym bankiem. Proszę pamiętać, że pozostajemy do Pani dyspozycji w naszych oddziałach, jak i na mLinii pod numerem 801 300 800, bądź 42 6300 800. Pozdrawiam. Joanna Włodarczyk mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi