Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez pracownika i miło otoczona opieką od pierwszego momentu pojawienia się w sklepie.
Pracownik zaoferował swoją pomoc, zapytał czego poszukuje, na czym mi zależy. Uważam, że pracownik zadał wystarczającą ilość pytań aby dopasować produkt do moich potrzeb i oczekiwań.
Kolejno po wybraniu produktu dopasowanego pode mnie pracownik zaproponował zaniesienie wybranej odzieży do przymierzalni, w między czasie poinformował o aktualnie panującej promocji dotyczącej odzieży już przecenionej, od ceny jeszcze 50 procent. Podczas wizyty w przymierzalni pracownik nie przyłączył się i zaczął zajmować się sprawami służbowymi, wykładał towar. Po wyjściu z przymierzalni poinformowałam o tym, że jednak się nie zdecyduje i muszę się zastanowić. Pracownik przyjął to do wiadomości i kulturalnie pożegnał się. Pracownicy w tym sklepie wydają się być zaangażowani, pozytywnie nastawieni do klientów i chętni do pomocy, wykazują aktywne zainteresowanie klientami i potrafią umiejętnie im doradzić.
Po wejściu do salonu zostałam zauważona i miło powitana słowami dzień dobry.
Podczas gdy przyglądałam się produktom na ekspozycji podszedł do mnie jeden z pracowników i zapytał w czym może mi pomóc, grzecznie poinformowałam go, że potrzebuję nowego starter do telefonu. Pracownik przyjął to do wiadomości, zapytał na czym mi zależy oraz zagaił o rozmowę na temat oferty promocyjnej przy przejściu na abonement.
Wytłumaczyłam pracownikowi, że posiadam już numer komórkowy w innej sieci, a starter jest mi potrzebny do obsługi kamer.
Pracownik sprzedał mi starter zachęcając do kontaktu w przyszłości. Obsluga była miła, uprzejma, kulturalna, rzeczowa i przede wszystkim sprawna bez narzucania się. W salonie panowała miła atmosfera i było zadbanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.