Dziś kolejny raz robiłem zakupy w Pepco i nie wiem jak tak można traktować klienta, żeby było tak zimno na sklepie i wiało zimnem zamiast ciepłem ( to nie jest pierwsza taka wizyta,że jest zimno, a mamy już grudzień), współczuje tym panią które tam pracują. klient jest tak do kilkunastu minut a one .... kilka godzin.
Polo market się popsuł od dłuższego czasu brak małych koszyków co utrudnia robienia zakupów np. mamuśką z wózkami i osobą starszym itp nastawiane tak że nie można się minąć dwoma wózkami sklepowymi , bardzo często ceny się nie zgadzają z cenami przy produktach, na kasie zawsze są wyższe:(produkty na mięsnym często nie świeże :(
super obsługa uśmiech na twarzy ekspedientki, czysto schludnie , pani zaproponowała produkt zastępczy gdy nie znalazłam szukanego produktu , produkty w atrakcyjnej cenie dużo promocji, świetna ekspozycja produktów jedyny mankament tego sklepu to, ze było zimno ( brak ogrzewania w tak zimny dzień )
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.