W Piekarence robię zakupy od dawna. Jakość obsługi w sklepie przy Wielkopolskiej 64 oceniam bardzo dobrze. Obsługujące mnie Pracownice zawsze są uprzejme i pomocne. Mają dużą wiedzę na temat rodzajów pieczywa i jego składu. Potrafią polecić smaczne nowości-niemal zawsze trafiają w mój gust. Stojąc w kolejce mogę zaobserwować, że do każdego Klienta podchodzą w ten sam, uprzejmy sposób.
Jakość obsługi w restauracji Pizza Balon oceniam bardzo dobrze. Pracownik, który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy, do tego miał wiedzę w zakresie oferty lokalu, którą potrafił zaprezentować i zachęcić do zakupu dodatkowych produktów. Pracownik odznaczał się wyjątkową kulturą osobistą, obsługując mnie użył wielu zwrotów grzecznościowych takich jak "Dzień dobry, w czym mogę służyć", "Dziękuję za zamówienie, zapraszam do stolika, podam pizzę za ok 40 minut", "Do widzenia, zapraszam ponownie". Jestem bardzo zadowolona. To co mi się nie podobało, to że pozostali Pracownicy rozmawiali między sobą na tematy prywatne- składałam zamówienie przy ladzie, więc słyszałam każde słowo na tematy, którymi nie byłam zainteresowana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.