Upatrzyłam sobie sukienkę firmy Mohito w nowym lookbook'u, z niecierpliwością czekałam na pojawienie się jej w sklepie stacjonarnym. Udałam się do sklepu znalazłam na wieszaku sukienkę, lecz jej dekolt odbiegał od tej na zdjęciu. Podeszłam do Pani ekspedientki i zapytałam czy sukienka którą trzymam jest tą samą, którą reklamuje ich najnowsza kampania. Pani opryskliwie odpowiedziała, że nie wie co mają w swojej nowej kampanii. Wskazałam jej na plakat wiszący w sklepie który przedstawiał modelkę ubraną w tą sukienkę, wtedy Pani odpowiedziała że chyba jest to ta sama sukienka. Zwróciłam uwagę że sukienka ta ma trochę inny krój i czy mogłaby się upewnić, ponieważ bardzo zależy mi na tej sukience z plakatu. Pani powiedziała, że skoro nie mają innej sukienki w takim kolorze to musi być to ta sama sukienka i że ona ich nie szyję więc nie odpowiada za to czy ona się różni krojem od tego co jest w reklamie. Nigdy nie spotkałam się z tak opryskliwą i nieprzyjemną obsługą, miałam wrażenie że ta Pani pracuje tu z przymusu i nie wyrażała żadnej chęci pomocy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.