Opinie użytkownika (3)

Zagubiona wkraczam do...
Zagubiona wkraczam do multimedialnego świata. Ekrany monitorów wygaszają się, jak szalone, barwami barwnymi. Myślę: "znalazłam się w bajkowym świecie". Szukam sprzętu, takiego do pracy dobrego i sprawnego. Nie znam się na komputerach, pojęcia zielonego, ani bladego nie mam. Podchodzi do mnie Pan, z uśmiechem mnie wita i pyta, w czym pomóc. Spada mi, jak z nieba, chcąc służyć swoją pomocą. Opowiadam w czym rzecz i wskazuję komputer, który sobie upodobałam, choć wcale nie wiem, czy dobry, czy też trochę gorszy. Ów sprzedawca wysłuchał cierpliwie w jakim celu chcę komputer swój eksploatować i... uczciwie doradził mi sprzęt tańszy, lecz moim potrzebom sprostający. To niewiarygodne i niesamowite w dzisiejszym świecie pieniądza! Polecono mi sprzęt dobry, lecz tańszy, w trosce o moją kieszeń, bym nie sponsorował "bajerków multimedialnych", których i tak bym nie wykorzystała. Zaoszczędziłam i zadowoloną jestem - ze sprzętu i z uczciwości sprzedawcy, w końcu w dzisiejszych czasach to rzecz bezcenna!

Milena

15.05.2009

Vobis

Placówka

Łódź, Piotrkowska 207

Nie zgadzam się (11)
W przykry sposób...
W przykry sposób zostałam oszukana przez jednego z Allegrowiczów. Zamówiłam towar, pieniążki wpłaciłam już dawno, jednak długi czas musiałam czekać na przesyłkę. Maile i telefony do Sprzedawcy nie pomagały, więc postanowiłam interweniować w Allegro. Opisałam z przykrością swój problem i poprosiłam o pomoc. Dalszego przebiegu sytuacji nie znam, po dwóch dniach otrzymałam maila od Allegro, że skontaktowali się ze Sprzedawcą, po tygodniu przesyłka z zamówionym towarem była już u mnie!

Milena

14.12.2008

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (15)
Niedziela przedświąteczna, godzina...
Niedziela przedświąteczna, godzina południowa. Chcę kupić telewizor, taki prezent dla rodziny na Święta. Przeszukując ofery sklepów internetowych natknęłam się na electro.pl - to niewiarygodne, ale mój wymarzony telewizor kosztuje taniej aż o 1000 zł, niż w innych sklepach. Ostrożnie zechciałam szukać podstępu, jednak go nie znalazłam - opinie i komentarze użytkowników-kupców rewelacyjne, a znane czasopismo notuje ten sklep na 1 miejscu w rankingu! Dzwonię więc, oczywiście infolinia zajęta, nic dziwnego, taki okres. Ale ku mojemu zdziwieniu nie musiałam czekać dłużej, niż 2 minuty, czyli obsługa pracuje w niedzielę w komplecie.. Odebrał miły Pan J. Przedstawiłam swój problem - chcę kupić telewizor, ale nie znam się na tym sprzęcie, mam 2 typy, jeden kosztuję 5000 zł, drugi 4000 zł, cóż mi Pan doradzi? Ku mojemu zdziwieniu Pan polecił mi z czystym sumieniem tańszy telewizor, mówiąc, że to lepszy wybór, nie chciał więc mnie naciągnąć na droższy nabytek. Później przez kilka minut cierpliwie tłumaczył mi funkcje owego telewizora, a wiem, że dla takiego laika jak ja, trzeba mieć wyjątkową cierpiwość. Pomógł także na moją prośbę wybrać odtwarzacz DVD. Wrażenia - znakomite! Sprzęt zamówiony, będzie w moim domu już za 3 dni - szybko, tanio i przyjemnie!

Milena

14.12.2008

Electro.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi