Przed wejściem do sklepu sieci Komputronik zwróciłem uwagę na wygląd punktu sprzedaży z zewnątrz. Nie zwrócił on na mnie jakiejś szczególnej uwagi.Po wejściu do punktu sprzedaży moja uwaga została zwrócona na wystawę sklepową, przy czym mierzyłem czas reakcji personelu na pojawienie się klienta. Na wystawie zauważyłem, braki informacji o produkcie, cena była mało widoczna, brak nowości technicznych na wystawie . Cza reakcji personelu to 30 s. Zainteresowany byłem zakupem laptopa. Ubiór obsługi jest schludny,kultura osobista na dobrym poziomie, wiedza o sprzedawanych produktach była bardzo obszerna. Istnieje możliwość sprawdzenia sprzętu przed zakupem, czy będzie spełniał nasze oczekiwania. W punkcie tym możemy zakupić sprzęt na raty, zapłacić kartą. Czymś co przykuło moja uwagę była powolna praca sprzętu IT wykorzystywanego przez obsługę.
Zalecenia:
-wymiana sprzętu komputerowego
-poprawa prezentacji towarów
-poprawić prezentacje danych technicznych o produkcie i cene
-szybsza reakcja na pojawienie się nowości technicznych
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.