Agent i może dobrze przygotowany merytorycznie natomiast nie umiał i nie chciał przekazać swojej wiedzy natomiast bardzo politykował i zagadywał i nakłania podczas rozmowy i wtrącania w trakcie swoich wypowiedzi politycznych informacji na temat opłat i składek co uważam za bardzo nie stosowne podejście do tematu ponieważ najważniejsza powinna być obsługa co do danego produkty, który dany agent chciałem na ubezpieczyć i uważam że można porozmawiać o polityce ale jak klient tego chce i widzi się, że też w tym uczestniczy? a nie ciągnięcie za język klienta a tak naprawdę nic więcej się nie dowiedzieliśmy bo po podpisaniu musieliśmy wyjaśniać wszystko na infolinii PZU SA.:(
Firma specjalizuje się w dobrze dla klientów biznesowych jak i klientów indywidualnych jak najlepszych rozwiązań mobilnych jak i stacjonarnych. W sklepie tym jest bardzo dobrze wyszkolona kadra pracownicza, już od samego progu witają klient i pytają się w czym mogą pomóc albo doradzić widać , że nie chcą nikomu niczego wcisnąć a doradzić by klient prze czas jaki będzie użytkowała dane rozwiązanie był jak najbardziej zadowolony i usatysfakcjonowany.
pozdrawiam i jak najbardziej pozytywna jakość obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.