W odwiedzonym oddziale nie przykładano dużej wagi do klienta. W sumie na wykupienie polisy ubezpieczenia OC zmuszony byłem poświęcić 2.5 godziny. Personel był niezbyt miły oraz leniwy - Pani nie chciało się wypisywać polisy na podstawie wcześniejszej(z tego powodu moja wizyta była rozłożona na dwie części). Osoba mnie obsługująca sprawiała wrażenie jakby siedziała w pracy za karę.
W czasie gdy byłem obsługiwany Pani wykonywała prywatny telefon ignorując mnie i każąc mi czekać. Na pytania które zadawałem nie udało mi się uzyskać odpowiedzi, bądź były to odpowiedzi zdawkowe. Ceny ubezpieczeń były korzystne, lecz tylko za sprawą zniżki za kontynuację ubezpieczenia w wysokości 10%. W przypadku braku kontynuacji konkurencja proponuje dogodniejsze ceny. Samo biuro było małe, aczkolwiek przyjemnie urządzone. Do minusów lokalu należy mała powierzchnia przeznaczona dla klientów, na której mieszczą się najwyżej 4 osoby (pozostałe osoby muszą czekać na dworze). Również ilość miejsc siedzących dla klientów pozostawia wiele do życzenia- w biurze są tylko dwa krzesła dla klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.