Witam! Ponieważ jest to moja pierwsza obserwacja, na łamach jakoscobslugi.pl, pragnę wyrazić ogromne zadowolenie z faktu, że takiego rodzaju działania propaguje się w naszym kraju - wierzę, że z korzyścią dla wszystkich.
Miałem okazję mieszkać i pracować w USA czyli w kraju, w którym gospodarka kapitalistyczna rozwinęła się dużo wcześniej i prężniej niż u nas. W Stanach Zjednoczonych nienaganna obsługa jest czymś tak oczywistym, że ludzie oburzają się na widok najdrobniejszej nieprawidłowości w zakresie kompetencji, zachowania personelu czy warunków miejsca obsługi. Mimo mojego zdecydowanego poparcia przywilejów grupy klientów, którą również i ja tworzę, będę starał się relacjonować swoje obserwacje jak najbardziej obiektywnie, biorąc pod uwagę stosunkowo młodą i wciąż kształtującą się w Polsce demokrację.
Na dowód tego, na początek mojej przygody z jakoscobslugi.pl bardzo miłe zaskoczenie z często szkalowanej służby zdrowia. Podczas wizyty w laboratorium spotkałem się z niezwykle miłą i do tego fachową obsługą. Jedyny mankament to brak ciepłej wody w toalecie. Generalnie jak najbardziej pozytywne wrażenie - nic tylko brać przykład.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.