Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant sieci T-Mobile, z której usług korzystam od wielu lat z propozycją przedłużenia umowy. O ile z usług sieci dotychczas byłem zadowolony to dzisiejsza rozmowa mnie mocno zawiodła. Pani przemiły głosem przedstawiła ofertę, która była znacznie wyższa niż mój aktualny abonament i oferty dostępne na stronie internetowej, dodatkowo proponując telefon w cenie niewiele niższej niż można go zakupić bez podpisania umowy z siecią. Ponadto przedstawiane argumenty byłby niespójne a wręcz sobie przeczyły. Podziękowałem, informując, że poczekam na lepszą ofertę.
Lokal był bardzo schludny a obsługa miła. Ponadto 3 osoby na bieżąco obsługiwały klientów. Na plus trzeba zaliczyć dużą ilość składników do wyboru oraz możliwość poproszenia o niestandardowe opcje (jak dłuższe zagrzanie kanapki) . Ostatnio w Subway obowiązuje promocja WOW, którą pracownicy chętnie proponowali klientom.
Zostałem zaproszony do Expandera na prezentację produktów inwestycyjnych. Na recepcji przywitała mnie Pani i zaproponowała coś do picia a po krótkim oczekiwaniu pojawił się doradca i zaprosił do oddzielnej sali. Przedstawiona oferta była dosyć atrakcyjna jednak doradca często dość dziwnie się uśmiechał (miałem wrażenie, że już myślał o swojej potencjalne prowizji), co było mocno irytujące biorąc pod uwagę omawianie poważnego tematu. Ponadto spotkanie trwało znacznie dłużej niż miało. Siedziba i oferta firmy sprawiały profesjonalne wrażenie ale ten konkretny doradca niestety dużo mniej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.