Wzorzec do naśladowania dla każdej firmy i instytucji, personel perfekcyjnie przeszkolony, bardzo miły, inteligentny. Po wejściu do bank millenium, witają miło Panie każdego klienta. Bardzo dobra obsługa , pomocna, jasna i rzetelna. Super wybór produktów , pomieszczenie bardzo czyste i zadbane. Pracownicy bardzo ładnie się prezentują. Każdy jest traktowany na równi. Bardzo wysoki poziom obsługi.
Witam, obsługa- (większość Pań przy kasie bardzo niemiła, wręcz arogancka) na grzeczne pytanie z mojej strony dlaczego cena nie zgadza się z ceną na sklepie usłyszałem odpowiedz "to nie moja sprawa, kupuje Pan czy nie" . Wielki nieład w cenach na sklepie, trzy różne ceny przy produkcie - żadna się nie zgadza z rzeczywistością przy kasie, nikt nie wie o co chodzi i jak to się stało. Wędliny na sklepie są często nie świeże, następnego dnia nie zdatne do jedzenia. W sklepie panuję porządek. Pracownicy sklepu schludnie i elegancko ubrani. Bardzo dobry "Punkt Informacji" , Panie Bardzo miłe, uśmiechnięte, chętnie służą pomocą, łatwo rozwiązują problemy klientów.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Ciechanowie - zgłoszenie jego słabych i mocnych stron.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna, dlatego, jeśli uzna to pan za stosowne, prosimy o opisanie szczegółów związanych z zachowaniem pracowników kas odnośnie do niewłaściwych cen na adres service@kaufland.pl.
Jednocześnie bardzo przepraszamy za tę sytuację i wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.