Opinie użytkownika (1)

W dniu 30.01.2013...
W dniu 30.01.2013 około godziny 16.40 odwiedziłem delikatesy Piotr i Paweł przy ulicy Marcelińskiej 23 w Poznaniu. Przy wejściu do delikatesów, jak również na terenie sklepu, nie można mieć zastrzeżeń co do czystości lokalu. Przy stoisku z garmażerią poprosiłem o sałatkę. Obsługa była bardzo uprzejma, mam jednak zastrzeżenie co do dokładności personelu. Ekspedientka na moją prośbę o 20 dkg sałatki, nałożyła 24 dkg, nie pytając czy chce taką ilość, podała mi ją. Nie jest to pierwsza taka sytuacja w tym markecie, a takie czynności narażają mnie na większy koszt o 20%. Przy kasach kolejek nie było, była otwarta wystarczająca liczba kas. Ekspedientka kulturalnie się przywitała, skasowała produkty, na końcu informując mnie o należności. Posiadałem jedynie banknot 20 zł przy należności 4,60 zł. Podając banknot, ekspedientka nie odebrała go ode mnie, nic nie mówiąc patrzyła na mnie. Ponownie próbowałem podać banknot ze stwierdzeniem że nie mam drobnych pieniędzy, co spotkało się ze stwierdzeniem ekspedientki "nie wydam Panu, nie mam". Zostałem zaskoczony taką wypowiedzią, uważam, że obowiązkiem pracownika jest zorganizowanie ewentualnej rozmiany gotówki. Pracownica wprawia klienta w zakłopotanie i poprzez wyczekiwanie na drobne pieniądze sugeruje, że klient kłamie i posiada takowe. Ekspedientka po15 sekundowej wymianie spojrzenia wstała, nic nie mówiąc odeszła. Przynosząc resztę, wydała ją, nie żegnając się zaczęła obsługę kolejnego klienta. Delikatesy Piotr i Paweł przy ulicy Marcelińskiej charakteryzują się wysoką jakością oferowanych produktów, personel jest kompetentny i posiada należytą wiedzę potrzebną do profesjonalnej obsługi klienta, jednak zachowanie personelu daje wiele do życzenia. Stroje personelu są schludne, czyste. Przy stoiskach z żywnością zachowane są wszelkie normy. (mycie rąk przed rozpoczęciem obsługi, czepki, czyste narzędzia do nakładania żywności).

Michał_1761

31.01.2013

Piotr i Paweł

Placówka

Poznań, Marcelińska 23

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi