Sklep Ravel pozytywnie mnie zaskoczył ponieważ od razu na wejściu było widać że w tym sklepie kładzie się nacisk na doradztwo klientowi. Wszystkie Panie były zajęte obsługą innych klientów więc zacząłem się sam rozglądać po sklepie gdzie wszystko było ładnie posprzątane i ułożone. Poszedłem do stanowiska ze spodniami jeansowymi a po chwili podeszła do mnie pracownica sklepu fachowo doradzając numer oraz czy dany rozmiar w wybranym modelu znajduje się na magazynie czy też nie. Po przyniesieniu modelu i przymierzeniu udałem się do kasy gdzie spotkał mnie mały szok ponieważ jak na końcówki serii i w teorii wszystko przynajmniej o 50% taniej zapłaciłem podobną cenę jak w normalnym sklepie a nie w outlecie
Moim zadaniem był zakup butów sportowych tak więc od razu udałem się w odpowiednie miejsce. Pierwszym moim zamiarem było przeglądnięcie oferty, żadna z ekspedientek nie była zainteresowana doradzeniem mi czegokolwiek chociaż w sklepie nie było więcej niż 4 osoby a przeglądałem buty kilka minut po czym wyszedłem ze sklepu. Następnie przyszedłem do sklepu ponownie i po raz kolejny zostałem pominięty przez personal który gnieździł się przy kasie a ja sam przewracałem kartony w poszukiwaniu odpowiedniego numeru oraz modelu co przyprawiło mnie o złość ponieważ szukałem rozmiaru z 15 minut jednak gdy już znalazłem odpowiedni byłem zdegustowany obsługą i butów już nie kupiłem. Usprawiedliwieniem mógłby być ruch bądź weekend gdzie pracy jest więcej, niestety w tygodniu gdzie nie było przy dwóch wizytach praktycznie żadnych kupujących uważam że personel się nie spisał aczkolwiek salon wyglądał ładnie i czysto.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.