Dystrybutor z paliwem był czysty, był wyposażony w pojemnik z czystą wodą i myjką do szyb, foliowe rękawiczki oraz ręczniki papierowe. Po wejściu do sklepu pracownik powitał mnie słowami "dzień dobry" oraz uśmiechnął się. Toaleta na stacji była czysta. Była wyposażona w mydło, suszarkę do rąk. Lustro było czyste a śmietnik opróżniony. Pracownik był ubrany w strój służbowy oraz posiadał identyfikator. Po podejściu do kasy kasjer uśmiechnął się. Do zamówionego hot-doga zaproponował napój a do kawy ciastko. Zapytał o kartę premium oraz dał kupon promocyjny na hot-dogi. Zaproponował pomoc przy robieniu kawy. Po zakończonej transakcji powiedział "dziękuję i smacznego". Strefa przy automacie do kawy była czysta i wyposażona w mleko, cukier, mieszadełka oraz wieczka. Półki w sklepie były czyste i dobrze zaopatrzone tak jak strefa z ciastkami. Teren przy dystrybutorach był czysty tak jak i punkt serwisowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.