Witam - w Saturnie w Arkadii kupowałem dwa tygodnie temu odtwarzacz MP3. Pan reprezentujący firmę Saturn doradził , podpowiedział i ogólnie był nadzwyczaj pomocny, powiedział, że mam 5 dni na sprawdzenie w domku, że nie ma sensu na miejscu rozrywać opakowania. Rozpakowałem w domku - nie zadziałał. Pomyślałem - rozładowany, trzy razy próbowałem ładować po kilka godzin - nie zadziałał. Nie upłynęło 5 dni więc pobiegłem do serwisu Saturna. Profesjonalna i miła obsługa w serwisie Saturna powiedziała, że gdybym nie rozpakował, to mógłbym wymienić lub oddać, a ponieważ rozpakowałem, to tylko naprawa gwarancyjna - 60 dni, zgodnie z warunkami gwarancji. Wobec tego zgłosiłem towar jako nie zgodny z umową, mieli na odpowiedź 14 dni, ponieważ nie otrzymałem w tym czasie odpowiedzi, zadzwoniłem po 15 dniach, miły pan powiedział -
skierowano do naprawy. A ten odtwarzacz kupiłem dziecku na
imieniny. Już się bardzo ucieszyło, a po powrocie z serwisu
(zapewne ze śladami manipulacji) po powiedzmy miesiącu, a może
dwóch, dziecko ucieszy się jeszcze bardziej. Zatem kupiłem
dziecku inny, a ten sobie zachowam na pamiątkę. W takiej
sytuacji w Auchan czy w Realu jest natychmiast zwrot kasy lub
wymiana, zwłaszcza, że to tylko 100 zł. Naprawdę NIE warto korzystać z fachowej pomocy obsługi Saturna, ani robić tam zakupów !!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.