Oddałem myszkę do gwarancji dokładnie miesiąc temu. Sprzedawca przyjął myszkę zapewniając mnie że do miesiąca do mnie zadzwoni ale jednak nie zadzwonił. Poszedłem wiec wczoraj do sklepu z zapytaniem co z tą myszką. Obsługa nie wiedziała czy myszka wróciła z serwisu, zanim jednak się zorientowali to minęło około 15min. Pan z obsługi powiedział mi że nie ma myszki po czym dodał ze w tym tygodniu powinna już być. Wyszedłem ze sklepu i po 10min dostałem telefon z Mediaexpert że jeżeli wrócę do sklepu z paragonem to będę mógł wybrać dowolny produkt w tej samej cenie lub zwrot pieniędzy. Łącznie straciłem około 30min przez nie kompetentną obsługę sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.