Po wejściu do sklepu, zostałem przywitany przez pracownika po ok. 2 min, co wydaje mi się dobrym czasem, a pytanie "W czym mogę pomóc ?" usłyszałem po ok 5 min. Udawałem klienta niewiedzącego co chce konkretnie kupić. Pomocny okazał się pracownik sklepu, który zaczął badać moje potrzeby (zadawał pytania otwarte, uważnie mnie słuchał). Jedynie określiłem się mniej więcej co do ceny. Zostały mi zaproponowane 3 produkty (z niższa, wyższą i taką właśnie ceną ) co dawało mi poczucie że mam wybór. Sprzedawca proponując mi droższy produkt zaoferował mi możliwość kupna w ratach. Co do wyglądu pracownika nie miałem większych zastrzeżeń( ogolony, czyste, wyprasowane ubranie) poza zasłoniętym identyfikatorem co nie pozwoliło poznać mi jego nazwiska. Wygląd sklepu był dobry ( sprzęt bez kurzu, widoczne cenówki), jedynie na dziale AGD był porozrzucany styropian, po niedawnej dostawie. Zostałem mile pożegnany z zachętą do powrotu 8-)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.