Pracownik odpowiednio ubrany, schludny przywitał nas po około 3 minutach od zajęcia miejsc.Podał karty i odszedł obsługując kolejne osoby - kiedy już wybraliśmy i tak jednak musieliśmy długo czekać na przybycie tego samego kelnera gdyż tylko i wyłącznie on obsługiwał dany stolik.Po wybraniu wszystkiego z MENU oczekiwaliśmy około 10 minut na przystawki wszystko profesjonalnie podane a sama potrawa była bardzo dobrze zaprezentowana.Jakość posiłków na wysokim poziomie.Po zjedzeniu znów jednak musieliśmy czekać i zacząć kontaktować się krótkimi gestami aby kelner podszedł i zabrał talerze i przynieść rachunek.Kelner był uprzejmy i starał się jak mógł aby wszystkie stoliki zostały obsłużone profesjonalnie jednak z powodu tego, iż kadra była szczupła a stoliki były obsadzone w 90% praca była utrudniona.Ogólnie jestem zadowolony z obsługi.
Poszukiwanie lokaty bankowej:Czas oczekiwania 0 min - po wejściu do oddziału Banku zostałem przywitany przez młodą kobietę, która wstała z fotela aby uścisnąć moją dłoń. (+)Zapytałem się o lokaty w ich Banku na pewną kwotę i celowałem w lokatę negocjowalną jednak po tym wszystkim otrzymałem informację iż "tu się nie opłata obok jest lepiej" co mnie wręcz zszokowało.Kolejne pytania dotyczyły ROR jednak tutaj wiedza na dobrą sprawę się zakończyła gdyż okazało się, że posiadam większą wiedzę od samego doradcy. ( - - )Z powodu braku kompetentnych informacji zrezygnowałem z usług.Miejsce zadbane i czyste jednak zauważalne rysy na ścianach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.