Opinie użytkownika (1)

Po kontakcie telefonicznym...
Po kontakcie telefonicznym z panem W. umówiliśmy się na spotkanie w siedzibie PZU w Kępnie. Spotkanie planowane było na godzinę 15.30 jednak z powodu spóźnienia pana K.W. przesuneło się o około 12 minut. Podczas oczekiwania jedna z pracownic PZU powiedziała mi "proszę chwilę zaczekać. Pan W. musiał pilnie wyjść jeśli umówił się z panią to pewnie zaraz wróci". Pracownica wskazała mi krzesło i zaproponowała żebym usiadła i poczekała. Zniecierpliwiona i znudzona czasem oczekiwania wypatrzyłam w wejściu pana W. właśnie wrócił z pilnego wyjścia z reklamówką z cukierni... spóźniony o około 12 minut. Zaprosił mnie do biura, pospiesznie nastawił czajnik, poszedł umyć ręce. Poniewarz dzień wcześniej umawialiśmy się na spotkanie był zorientowany i wiedział że przychodzę do niego w sprawie kontynuacji ubezpieczenia grupowego z zakładu pracy. Przedstawił mi oferte, wskazał naj kożystniejsze rozwiązanie po czym dal mi chwile czasu do namysły (wykorzystując ją na zalanie uprzednio przygotowanej kawy). Atmosfera spotkania była napięta, przedstawiciel pospiesznie prezentował oferte, namawiał do szybkiego podjęcia decyzji. Podczas rozmowy ze mną pana K.W. odwiedziła znajoma. Twierdziła że akurat przechodziła i wpadła na pogawędkę bo już dawno się nie widzieli. Od tej pory mężczyzna zajął się rozmową z kobietą, podał jej kawę i wyłożył ciasto które uprzednio zakupił. Mi wręczył wydruki z ofertami do porównania i popędzał do podjęcia decyzji. Jednak nie zdecydowałam się na ubezpieczenie z oferty PZU, nie z powodu jakich kolwiek nie dociągnięć w samej ofercie lecz z powodu sposobu obsługi i tego jak potraktował mnie pan W.. W obsłudze zabrakło szacunku dla młodego klienta. Jestem rozczarowana i zniesmaczona do instytucji PZU przez postawę pana W.

Marzena_257

15.04.2010

PZU

Placówka

Kępno, Gimnazjalna

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi