Pracownicy Urzędu Skarbowego w Łukowie, prezentują praktycznie zerowy poziom organizacji pracy - w ciągu 5 minut rozmawiając po kolei z 3 osobami, zostałam odsyłana z pokoju do pokoju - a miałam tylko jedno zasadniczo proste pytanie o wypełnienie formularza PIT-37 / PIT-36, w końcu gdy trafiłam do 4 ( ostatniego pokoju ) - dostałam informacje treści mniej wiecej takiej - że po co ujawniać dochody, skoro w zasadzie nikt o nich nie wie, a jak się nie ujawni to nawet podatku nie trzeba będzie zapłacić, moja odpowiedź na tak postawione pytanie zabrzmiała - a to z racji tego, że stanowi to przestępstwo karno-skarbowe - widać byłam lepiej poinformowana niż urzędnik - w dodatku z racji wieku z długim stażem pracy ( nie wnikam już szczegółowo w zagadnienia prawne takiej sytuacji, skupię się na jakości obsługi tylko i wyłącznie ). Przechodząc do meritum na 5 osób znajdujących się w pokoju ( gdzie wszystkie zajmowały sie podatkiem dochodowym od osób fizycznych ) - nikt nie znał odpowiedzi na moje pytanie, a chodziło tylko o klasyfikację źródła przychodu - co jest równoważne pytaniu zadanemu Pani w warzywniaku o odmianę jabłek.
W dniu wczorajszym wchodząc do sklepu Home&You w centrum handlowym Wola Park przy ul. Gorczewskiej 124, zastałam istne pobojowisko, puste półki, puste kosze ( od piątku trwała wyprzedaż - co nie jest wytłumaczeniem dla tak dużego zaniedbania wnętrza sklepu ) generalnie znam ten sklep od dawna, aczkolwiek wczoraj zrobił na mnie najgorsze wrażenie, tak jakby personel w ogóle nie był zainteresowany uporządkowaniem asortymentu - a była to godzina 14 tj. 4 godziny od otwarcia sklepu. Odnośnie obsługi - po przejściu praktycznie całego sklepu i odczekaniu10 minut natrafiłam zupełnie przypadkowo na ekspedientkę, której od 10 minut poszukiwałam, a której nigdzie nie było widać. Ekspedientka była dość dobrze poinformowana w zakresie asortymentu jak i jego rozmieszczeniu, co zdecydowanie ułatwiło zakupy - minusem zdecydowanym jest to, że tak długo to trwało. W sklepie były otwarte dwie kasy ( na dwie ), lecz utworzyła się dość długa kolejka, ponieważ jedna z Pań ekspedientek nieprawidłowo nabiła coś na paragon - klientka, która to zauważyła od razu wróciła aby to zgłosić - gdy ta klientka była obsługiwana byłam 2 w kolejce, a w rzeczywistości, zostałam obsłużona z opóźnieniem, ponieważ klientka, która wykryła błąd wróciła kiedy nastała moja kolej, ta konkretna kasjerka chyba miała ze wszystkim problemy tego dnia - ponieważ przynajmniej z 5 minut zajęło mi wydobycie z niej informacji na temat zniżki za zakupy dokonane podczas wyprzedaży począwszy od poniedziałku na stały asortyment, którą miałam dostać. Miejsce pracy Pań kasjerek w porównaniu do reszty sklepu wyglądało całkiem schludnie. Widziałam wiele promocji/wyprzedaży w rożnych sklepach, ale do tego sklepu nie chętnie bym wróciła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.