Opinie użytkownika (1)

Przy wejściu na...
Przy wejściu na salę sprzedaży nie było ani jednego koszyka na zakupy, podeszłam zatem do kas, żeby zobaczyć czy być może nie stoją jakieś przed kasami - niestety, tam również nie było ani jednego koszyka. Fakt faktem, z tego co zaobserwowałam przy nie jednych zakupach, sklep ten posiada małą ilość koszyków. Zakupy musiałam zatem trzymać w ręku. Dział z owocami i warzywami wypełniony po brzegi, owoce i warzywa ładnie ułożone, z łatwością można było wybrać satysfakcjonujący produkt. W dalszej części sklepu w półkach również nie brakowało towaru - wszędzie był równo i schludnie wyłożony, przy każdym produkcie znajdowała się obowiązująca cena, a zatem nie było problemu z jej weryfikacją. Przy dziale z mięsem, serami, wędlinami itp. obsługa miła i sprawna. Pani, która mnie obsługiwała, zaproponowała wędlinę z obowiązującej promocji. Każdy wydawany produkt był dokładnie owinięty w folię a metka podpisana przez obsługującą. Po wybraniu wszystkich potrzebnych mi produktów udałam się do kasy. Otwarta była jedna kasa, niewielka kolejka. Stanęłam więc w kolejce - przy kasie obok stoiska monopolowego. Gdy pani (raczej starsza, w okularach, krótkie blond włosy) kasowała ostatni produkt osoby przede mną, zapytałam czy mogę już położyć moje produkty, gdyż jest mi bardzo ciężko i wszystko mi już wypada z rąk. Pani spojrzała się mało przyjemnie i odpowiedziała dosyć pogardliwie, iż trzeba było sobie wziąć koszyk. Gdy powiedziałam, iż chciałam, ale ani przy wejściu ani przy kasach nie było, otrzymałam odpowiedź, że stoją przy wyjściu z kasy za mną. Nie była to miła rozmowa, pani jednak szybko i sprawnie skasowała moje zakupy, zaproponowała cukierki w promocyjnej cenie i po zakończonej transakcji podziękowała za zakupy. Ochroniarz znajdował się przy wejściu oraz kasach. Ogólnie wizytę oceniam jako w miarę dobrą.

Martyna_447

27.03.2014

POLOmarket

Placówka

Toruń, Gagarina 34b

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi