Zakładanie konta bankowego. Doradca zapytał mnie jakim produktem jestem zainteresowana. Po wyborze konta bankowego krok po kroku przedstawiał mi ofertę banku, przedstawiając wszystko na ekranie komputera. Przy kolejnych etapach pokazywał jaką opcję mogę wybrać aby jak najlepiej dostosować produkt do swoich potrzeb. Gdy czegoś nie byłam pewna - objaśniał. Wszystko przebiegało bardzo sprawnie i bez żadnych nieporozumień. Doradca odpowiadał szczegółowo na każde pytanie. Na koniec zaproponował kilka dodatkowych produktów. Dostałam również bezpośrednie namiary aby w razie jakich kolwiek pytań mieć bezpośredni kontakt z doradcą.
Zakup nowego abonamentu. Po krótkiej chwili oczekiwania zostałam zaproszona do stanowiska obsługi klienta. Doradca zadał mi kilka pytań odnośnie moich potrzeb i preferencji. Pomógł wybrać odpowiedni telefon i pokazał kilka możliwości abonamentu. Podpowiadał również co powinnam wybrać abym mogła nieco zaoszczędzić. Gdy wybraliśmy już odpowiedni telefon oraz wysokość abonamentu, sprzedawca zaproponował usługi dodatkowe. Wszystko poszło bardzo sprawnie i bez żadnych problemów. Z telefonu jestem bardzo zadowolona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.