Sprzedawczyni udzieliła mi dokładnych informacji na temat związku pomiędzy zniżkami klubowymi a ewentualnym zwrotem zakupu. Miła i kompetentna osoba, szybka obsługa. Co przeszkadzało mi w sklepie to brak odpowiedniego miejsca na przymierzane, ale odrzucane rzeczy. Nie wiadomo, gdzie je powiesić czy moze zostawić w przymierzalni. Sklep oceniam bardzo dobrze, chociaż w porownaniu z innymi lokalizacjami firmy Orsay, jest gorzej zaopatrzony.
Od bardzo długiego czasu nie można w tym lokalu płacić kartą płatniczą, co jest wyjątkowo niekomfortowe. Przy zakupie kanapki dowiedziałam się, że zabrakło niektórych rodzajów pieczywa, wiec mam ograniczony wybór. Dziewczyna przy kasie wykorzystała fakt, ze rozmawiałam przez telefon i byłam rozkojarzona- nie wydała mi reszty. Nie było to dużo (5zł) ale niesmak pozostał, szczególnie że aby nie zwracać mojej uwagi na jej brak, zapytała czy może zatrzymać paragon.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.