BARDZO MIŁA OBSŁUGA. DORADCA WYJAŚNIŁ WSZYSTKIE MOŻLIWOŚCI I "PUŁAPKI" DOTYCZĄCE KREDYTÓW HIPOTECZNYCH. ZAŁATWIAJĄ WSZYSTKIE FORMALNOŚCI - WYSTARCZY TYLKO DOSTARCZYĆ DOKUMENTY. POLECAM!!!
ODDAŁAM DO SERWISU TELEFON ZAKUPIONY W SALONIE ORANGE. TELEFON TEN BYŁ WCZEŚNIEJ DWUKROTNIE ODDAWANY DO REKLAMACJI Z TĄ SAMĄ USTERKĄ. PRZY TRZECIEJ REKLAMACJI TELEFON POWRÓCIŁ Z SERWISU USZKODZONY. FIRMA ORANGE NIE POCZUWA SIĘ DO ODPOWIEDZIALNOŚCI. DO MOMENTU, KIEDY PODPISUJE SIĘ NOWĄ UMOWĘ, OBSŁUGA JEST BARDZO DOBRA, MIŁA, ODPOWIADAJĄ NA WSZYSTKIE PYTANIA. JEDNAK JEŚLI CHODZI O OBSŁUGĘ W TRAKCIE TRWANIA UMOWY - BEZNADZIEJNA. PRACOWNICY NIECHĘTNIE PRZYJĘLI TELEFON DO REKLAMACJI, TWIERDZĄ, ŻE MUSIAŁAM ODDAĆ JUŻ TELEFON W TAKIM STANIE. POZA TYM WSZYSTKIM NIE SZANUJE SIĘ KLIENTA, KTÓRY CHCE PRZEDŁUŻYĆ UMOWĘ. DLA FIRMY ORANGE LICZY SIĘ TYLKO KLIENT, KTÓRY PODPISUJE NOWĄ UMOWĘ. NIE MAJĄ KONKURENCYJNYCH OFERT DLA OSÓB, KTÓRE CHCĄ NADAL POZOSTAĆ W ICH FIRMIE.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.