Opinie użytkownika (2)

dwa lata temu...
dwa lata temu kupiłam słuchawki w tym sklepie, byłam bardzo zadowolona zarówno z ceny, jak i z obsługi. Teraz w słuchawkach uszkodził sie kabel i należało go wymienić. Mimo skończenia się czasu gwarancji na słuchawki, udałam się do tego samego sklepu, w którym je kupiłam. Zależało mi na tym, aby doradzono mi gdzie je naprawić. Sprzedawca w sklepie był bardzo miły i pomocny. Zaproponował mi wysłanie słuchawek do serwisu na koszt sklepu. Ja musiałam zapłacić tylko za naprawę. Skorzystałam z tej propozycji. Po niecałym tygodniu otrzymałam telefon, że słuchawki są już do odbioru. Polecam ten sklep, ponieważ mają bardzo dobre ceny i fachową obsługę, a przy okazji pomogą rozwiązać problemy z już zakupionym sprzętem.

Marta_615

16.02.2011

Mp3 store

Placówka

Kraków, Dietla

Nie zgadzam się (3)
Opisana sytuacja dotyczy...
Opisana sytuacja dotyczy moich rodziców. Mieli otrzymać odszkodowanie po śmierci Mamy mojego Taty, czyli Teściowej mojej Mamy. Przesłali wypełnione wnioski pocztą do oddziału PZU. Po miesiącu bezowocnego czekania na wypłatę odszkodowania, mój Tata udał się do oddziału PZU w Suwałkach. Okazało się, że moi rodzice we wniosku nie podali przyczyny zgonu. Sprawa trafiła więc do szuflady. Nikt nie skontaktował się z nimi by uzupełnili wniosek, nie otrzymali też żadnej odpowiedzi. Dane zostały uzupełnione i odszkodowanie wypłaconę w ciągu jednego dnia.

Marta_615

16.10.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi