OD PONAD PÓŁTORA MIESIĄCA MAMA PRÓBUJE ODZYSKAĆ PIENIĄDZE Z UBEZPIECZENIA SAMOCHODU. ZGŁOSIŁA SZKODĘ POD KONIEC LIPCA. PONIEWAŻ JEST OSOBĄ STARSZĄ POMAGAM JEJ BO WIĘKSZOŚĆ CZYNNOŚCI NALEŻY TAM WYKONYWAĆ INTERNETOWO. ZA KAŻDYM RAZEM JAK KONTAKTUJĘ SIĘ Z INFOLINIĄ SŁYSZĘ TO SAMO, WCIĄŻ JESTEM ZBYWANA I NIE UZYSKUJĘ KONKRETNYCH INFORMACJI. MOŻNA ODNIEŚĆ WRAŻENIE ŻE SIEDZĄ TAM SAME NIEKOMPETENTNE OSOBY KTÓRE BLADEGO POJĘCIA NIE MAJĄ O SPRAWIE. TAK JAKBY CODZIENNIE PRACOWAŁ TAM KTOŚ INNY I BYŁ W PRACY PIERWSZY DZIEŃ.
KILKAKROTNIE PRÓBOWAŁAM SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z INFOLINIĄ I UZYSKAĆ INFORMACJE O MOIM FUNDUSZU EMERYTALNYM ZŁOTA JESIEŃ. NIE DOŚĆ ŻE NIE UZYSKAŁAM INTERESUJĄCYCH MNIE INFORMACJI, KONSULTANT Z KTÓRYM ROZMAWIAŁAM BYŁ NIEUPRZEJMY
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.