Opinie użytkownika (1)

PO WEJŚCIU DO...
PO WEJŚCIU DO ODDZIAŁU BANKU PODESZŁAM DO STOLIKA, DORADCA GRZECZNIE MNIE PRZYWITAŁ MÓWIĄC: "DZIEŃ DOBRY, W CZYM MOGĘ PANI POMÓĆ". SŁYSZĄC ODEMNIE, ŻE JESTEM ZAINTERESOWANA POŻYCZKĄ ZADAŁ MI KILKA PYTAŃ W CELU ROZPOZANIA MOICH POTRZEB ( JAKA KWOTA MNIE INTERESUJE? NA JAKI CEL MAM ZAMIAR PRZEZNACZYC TE PIENIĄZKI ITP?). NASTĘPNYM ETAPEM ROZMOWY BYŁA PREZENTACJA OFERTY. DORADCA OMAWIJĄC OFERTĘ POWIEDZIAŁ O KOSZTACH KREDYTU, WYSOKOŚCI RATY, PRZYWILEJACH, ZAPYTAŁ CZY WYDRUKOWAĆ MI SYMULACJĘ RAT NA RÓŻNE OKRESY SPŁATY? BYM MOGŁA SOBIE PORÓWNAĆ KOSZTY TEJ SAMEJ KWOTY KREDYTU. DODATKOWO DORACA ZAPYTAŁ MNIE JAKIE JEST MOJE MIESIĘCZNIE WYNAGRODZENIE? I ZAPROPNOWAŁ MI ZAŁOŻENIE RACHUNKU BANKOWEGO PODKREŚLAJĄC JAKIE PRZYWILEJE BĘDĘ MIAŁA Z TEGO POWODU ( DARMOWE PRZELEWY PRZEZ INTERNET, STAŁE ZLECENIA, DOSTĘP DO WSZYSTKICH BANKOMATÓW OBCYCH BANKÓW BEZ PROWIZJI ITP.) DORACDA POINFOROMWAŁ MNIE RÓWNIEZ O DOKUMENTACH JAKIE MUSZĘ PRZEDŁOŻYĆ W BANKU PRZY UBIEGANIU SIĘ O KREDYT. NA KONIEC ROZMOWY WRĘCZYŁ MI ULOTKĘ, WNIOSEK KREDYTOWY. GRZECZNIE MNIE POŻEGNAŁ STOJĄC. DORADCA BYŁ UPRZEJMY, ZAANGAŻOWANY, KOMPETENTNY. WIZYTA W BANKU TRWAŁA OK 15 MINUT OSOBA OBSŁUGUJAC MNIE NIE SPIESZYŁA SIĘ I CIERPLIWIE ODPOWIADAŁA NA WSZYSTKIE ZADANE PRZEZE MNIE PYTANIA. W ODDZIALE NIE BYŁO WIELU KLIENTÓW WIĘC ZARAZ PO WEJŚCIU ZOSTAŁAM ZAUWAŻONA PRZEZ OBSŁUGUJACEGO MNIE DORADCĘ. DORACDA POTRAFIŁ ZACHĘCIĆ MNIE DO SKORZYSTANIA Z USŁUG WŁASNIE TEGO BANKU. Z OBSŁUGI JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. OSOBA OBSŁUGUJAC MNIE TO KOBIETA WIEK OK 35 LAT, WŁOSY MIAŁA SPIETE WIĘC TRUDNO OKRESLIĆ ICH DŁUGOŚĆ, MIAŁA WIDOCZNY IDENTYFIKATOR. W BANKU BYŁO CZYSTO I CICHO, NA ŚCIANACH WISIAŁY PLAKATY REKLAMUJĄCE NAJNOWSZE PRODUKTY, PRZY BIURKU DORADCY BYŁO MIEJSCE SIEDZĄCE DLA KLIENTA. ŁATWY DOSTĘP DO ULOTEK ORAZ BANKOMATU.

Marta_369

06.07.2009

Bank BPH

Placówka

Żary, Moniuszki 11

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi