Robiac zakupy w nowo otworzonym markecie sieci Polo Market bardzo zadziwilo mnie nie zorganizowanie odpowiedniej ilosci kompetentnych pracownikow na okres otwarcia sklepu. Sklep cieszyl sie duza iloscia kupujacych przez pierwsze dni po otwarciu dlatego obsluga powinna byc szybka. Niestety kolejki byly bardzo duze. Sprzedawczynie kompletnie nie orientowaly sie na pracy, ktora mialy za zadanie robic. Brak jakiejkolwiek od gornej pomocy od osob wykwalifikowanych powodowal ogromny chaos zarowno przy kasach jak i na sklepie. Pragne zauwazyc, ze pomimo malego obszaru przeznaczonego na market asortyment jest bardzo dobrze rozmieszczony. Na polkach, ktore znajduja sie na wysokosci oczu mozna zauwazyc najlepiej jakosciowo produkty, ktorych ceny sa znacznie wyzsze a co za tym idzie wzrost dochodow. Plac przed marketem jest bardzo dobrze zagospodarowany pod duzy parking samochodowy co sprzyja porzadkowi. Dostepne sa rowniez stojaki na rowery w przestronnym miejscu. Chcialabym jeszcze powrocic do obslugi. Uwazam, ze nie jest ona w pelni obeznana w asortymencie dostepnym w sklepie. Czas oczekiwania przy kasach jest stanowczo za dlugi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.