Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu i wyborze z menu dania, podeszła do stolika Pani, która nie umiała rozróżnić sałatki z grillowanym kurczakiem, a z kurczakiem, po długim czasie oczekiwania pomyliła zamówienia. Sałatka świeża i smaczna.

Marta_2297

09.07.2014

Paradiso

Placówka

Białystok, Św. Rocha 31/124

Nie zgadzam się (0)
Przed hipermarketem prowadzona...
Przed hipermarketem prowadzona jest modernizacja parkingu i wejścia do sklepu, Teren niezabezpieczony, operator koparki nie patrzy jak się porusza po parkingu, brak organizacji ruchu, przed wejściem na wysokości wykonywane prace, rozstawione drabiny, utrudniony wjazd wózkiem do sklepu. Duży wybór owoców i warzyw, braki w wodach smakowych, brak sera mozzarella mini, pozostały w lodówce tylko puste kartony. Panie kasjerki zajęte rozmową o tym w jaki sposób myły samochód co wydłużało czas obsługi.

Marta_2297

09.07.2014

Kaufland

Placówka

Włocławek, Kilińskiego 5

Nie zgadzam się (0)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Bielsku Podlaskim. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Serdecznie dziękujemy za informacje na temat utrudnionej sytuacji panującej na parkingu przed marketem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i nieprzyjemności z tym związane. Wszystkie Pana spostrzeżenia, dotyczące również braków w asortymencie oraz zachowania obsługi przy kasach zostały przekazane dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej. Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi