Po wejściu do lokalu i wyborze z menu dania, podeszła do stolika Pani, która nie umiała rozróżnić sałatki z grillowanym kurczakiem, a z kurczakiem, po długim czasie oczekiwania pomyliła zamówienia. Sałatka świeża i smaczna.
Przed hipermarketem prowadzona jest modernizacja parkingu i wejścia do sklepu, Teren niezabezpieczony, operator koparki nie patrzy jak się porusza po parkingu, brak organizacji ruchu, przed wejściem na wysokości wykonywane prace, rozstawione drabiny, utrudniony wjazd wózkiem do sklepu. Duży wybór owoców i warzyw, braki w wodach smakowych, brak sera mozzarella mini, pozostały w lodówce tylko puste kartony. Panie kasjerki zajęte rozmową o tym w jaki sposób myły samochód co wydłużało czas obsługi.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Bielsku Podlaskim.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Serdecznie dziękujemy za informacje na temat utrudnionej sytuacji panującej na parkingu przed marketem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i nieprzyjemności z tym związane. Wszystkie Pana spostrzeżenia, dotyczące również braków w asortymencie oraz zachowania obsługi przy kasach zostały przekazane dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej. Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.