Opinie użytkownika (2)

Obsługa Stokrotki zasługuje...
Obsługa Stokrotki zasługuje z pewnością na plus. w kasach, jak i na dziale tradycyjnym obsługa jest bardzo miła i szybka. w kolejkach nie czeka się długo (chyba, że maja Promocję). Wędliny, sery i mięso są dobrej jakości, świeże i w przystępnych cenach. w sklepie jest czysto. minusem jest jedynie asortyment- czasem ma swoje braki.Całość oceniam na 4+

Marta_2168

10.01.2014

Stokrotka

Placówka

Iława, Kopernika 10

Nie zgadzam się (0)
Plusem tego supermarketu...
Plusem tego supermarketu jest na pewno asortyment, który jest dość bogaty. Chodzę tam głównie ze względu na niego, gdyż w żadnym innym sklepie nie znajdę wszystkiego, co mnie interesuje. Ceny też nie są wygórowane, są też produkty marki "Kaufland", które owszem, są tańsze, ale jednak czasem ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Na plus można również zaliczyć przestrzeń sklepową. Nie ma większego problemu, by minąć się z kimś pomiędzy regałami.Minusem jest z pewnością obsługa, w szczególności na dziale tradycyjnym. Kolejki są tam prawie zawsze. jeżeli nie ma zbyt dużej ilości klientów, to kolejki tworzą same pracownice, które akurat, gdy są np. 2 osoby w kolejce zajmują się myciem sprzętu i naczyń i każą na siebie czekać i reagują dopiero na "chrząknięcie" lub bezpośrednią prośbę o zainteresowanie. Nawiązując jeszcze do działu tradycyjnego, to ceny wędlin są wygórowane w porównaniu do ich jakości (np."Stokrotka" ma dużo tańsze wędliny świetnej jakości i tego brakuje w Kaufland") i zdarza się- świeżości.kwestia czystości również pozostawia trochę do życzenia. Łazienki, jak i sklepowe koszyki na kółkach przeważnie są brudne. Koszyków przeważnie też trzeba szukać przy kasach.Podsumowując: "Kaufland" oceniam na 3+, głównie ze względu na asortyment.

Marta_2168

10.01.2014

Kaufland

Placówka

Piotrków Trybunalski, Wojska Polskiego 121

Nie zgadzam się (0)
26.01.2021
Odpowiedź firmy
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud by dokonać oceny naszego marketu. Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania marketu w Iławie przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani nadal naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Kaufland Team

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi