Wieczorem byłem w sklepie Kaufland i skorzystałem z przecen z działu warzywa i owoce. Na tymże dziale panował chaos, warzywa nie były ładnie poukładane, a na podłodze leżały nacie i liście. Kurki - grzyby, choć w sprzedaży były wyschnięte i śliskie, znajdowały się w opakowaniach plastikowych owiniętych porwaną folią. Chociaż kupiłam w przecenie jedno opakowanie, w domu byłem bardzo niezadowolony z zakupu, bo nie nadawały się do spożycia i musiałem je wyrzucić, a zapłaciłem za nie dwa złote. Przeceniona też była m.in. nać pietruszki, ale przy kasie okazało się, że zapłaciłem za nie standardową cenę. Kasjerka powiedziała mi, że muszę zapłacić, a jak chcę zwrot nadpłaty, to muszę udać się do punktu obsługi klienta.Żenująca obsługa oraz ogólnie panujący chaos w sklepie
Sklep bardzo dobrze sytuowany blisko głównej drogi.Otoczenie sklepu także zachęca klientów do wejście oraz zrobienia zakupów.Obsługa sklepu bardzo miła chętnie doradzą co wybrać widząc reakcje klientów jestem przekonany ze są zadowoleni z zakupów. Towar jest rozłożony bardzo czytelnie na każdym regale jest dodany konkretny opis każdej rzeczy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.