Bialski Kaufland... Sam w sobie w sumie całkiem przyjemny sklep, lubię tam robić zakupy.Jak to czasem bywa, i tu znalazła sie czarna owca hipermarketu. Jest jedna oporna pani kasjerka (inienia nie wymienię) która nigdy chyba nie nauczy się odpowiadać na dzień dobry, dziękuję, czy mogła by pani wyjąć i przestać żuć gumę jak pani ze mną rozmawia. Kilkakrotnie słyszałem zwracaną uwagę przez klientów tej właśnie pani, dziś i ja musiałem to uczynić...
Potrzebowałem materaca pod konkretny wymiar, znajomy polecił mi pewną stronę, przyznam że byłem odrobinę sceptycznie nastewiony na kupno materaca w ten właśnie sposób. Dlatego tym bardziej byłem zdziwiony sytuacją jaka po tym nastąpiła, a mianowicie... Po dokonaniu wyboru materaca, zadzwoniłem pod numer kontaktowy, podany na stronie. Miła kobieta, bardzo uprzejme odpowiedziała na moje pytania, i rozwiała wszystkie wątpliwości, związane ze sposobem w jaki miałem dokonać tego zakupu. Czas realizacji nie przekroczył 48 godzin a sama przesyłka była darmowa. Tak powinny wyglądać wszystkie zakupy online, Wydaje mi się że wielu mogo by się od nich uczyć, profesjonalnego sposobu podejścia do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.