Opinie użytkownika (2)

W banku czysto,...
W banku czysto, na biurku u Pani która nam udzielała informacji wszystko poukładane, porządek tylko telefon komórkowy dwa razy nam przeszkodził w rozmowie bo Pani nie miała wyciszonych dzwięków. Pani ubrana schludnie i czysto. Wraz z żoną pytaliśmy o kredyt hipoteczny na zakup mieszkania, pani po otrzymaniu od nas informacji o cenie nieruchomości, wkładzie własnym i zarobkach wyliczyła nam zdolność kredytową, udzieliła nam wszystkich informacji o które pytaliśmy tzn. jakie są koszty za wcześniejszą spłatę, za przewalutowanie, za wzięcie kredytu, rozparzenie wniosku, jakie są koszty rzeczoznawcy itp. Nie wiedziała tylko czy zarobki żony której firma znajduje się w ,,upadłości układowej" mogą być brane do zdolności kredytowej. Oferta bardzo dobra.

Mariusz_342

09.12.2009

mFinanse

Placówka

Nie zgadzam się (20)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękujemy, że zechciała Pani się podzielić tak przyjazną opinią na temat placówki w Brodnicy. Cieszymy się, że poziom usług świadczonych przez mBank sprostał Pani oczekiwaniom. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom szybką i kompetentną obsługę. Ze swej strony pragniemy zapewnić, że Pani uwagi pozwolą, aby w przyszłości nasza współpraca przebiegała równie pozytywnie, jak dotychczas. Pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600. Pozdrawiam Anita Baszyńska mBank
W sklepie czysto,...
W sklepie czysto, na pułkach i sprzęcie nie ma kurzu, od ostatniej mojej wizyty czajniki zostały przemieszczone z ekspresami do kawy, nawigacje GPS z aparatami fotograficznymi, co przyciąga uwagę, częste odwiedzanie sklepu nie jest nudne. Sprzedawca pozwolił mi się chwilę rozejrzeć dopiero przy dłuższym zatrzymaniu się przy zestawie kina domowego podszedł i zapytał czy w czymś może doradzić, starał się poznać moje potrzeby, czyli zna ogólne standardy sprzedaży.Wybór średni w zestawach kina domowego średni, zwłaszcza tych z wyższej półki(Onkyo, Denon, Harman Kardon ) Na pytania dotyczące fachowego rozstawienia, kalibracji oraz obsługi odpowiadał pewnie i bez wahania. Zaproponował kupno potrzebnych kabli do podłączenia, czyli zna zasady sprzedaży komplementarnej. Sprzedawca był uprzejmy, schludnie ubrany, koszulka czysta i wyprasowana. Cena zestawu w porównaniu do innych sklepów dobra(około 150zł. taniej). Ocena 4 a nie 5 dlatego, że sprzedawca nie udzielał mi żadnych dodatkowych informacji dotyczących sprzętu które mogłyby przekonać mnie lub przyspieszyć decyzję co do kupna tego zestawu oraz wybór w sprzęcie niezadowalający .

Mariusz_342

09.12.2009
Nie zgadzam się (25)
30.11.2020
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Mariuszu. Dziękujemy za cenne uwagi i spostrzeżenia. Z pewnością pomogą nam podnieść jakość naszej pracy. Każda opinia naszego Klienta jest dla nas bardzo cenna i motywuje do dalszego działania. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie. Serdecznie zapraszamy!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi