Poza oczywistym czekaniem na zgłoszenie się konsultanta około 5 minut. otrzymałem 2 sprzeczne ze sobą informację. Po moim dopytaniu się, czekałem kolejne około 7 minut słuchając melodyjki, otrzymałem informację jeszcze inną. Oczywiście nie obyło się bez próby wciśnięcia mi niepotrzebnej oferty. Lepiej odwiedzić autoryzowany punkt, niż dzwonić na infolinię.
Jedzenie bardzo dobre. jakość obsługi na wysokim poziomie. Nie jest mi żal zostawiać trochę więcej pieniędzy i zjeść dobre jedzenie, niż iść do pobliskiej sieci fast food-ów i zapłacić mniej. Porcje są rozsądnej wielkości, i nawet jeśli trafi się np. niedopieczona ryba, personel proponuje wymianę dania na nowe. Osobiście bywam w tym miejscu średnio 2x w miesiącu i serdecznie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.